خَتمِ نبَّوت پر حملے:-4

12ہجری سجاح بنت حارث:
یہ ایک عورت تھی مذہباً عیسائی تھی اور کاہنہ بھی تھی۔ فصیحہ اور بلیغہ اور بلند حوصلہ عورت تھی۔اس نے بنی تغلب میں اپنی نبوت کا دعویٰ کیا۔ چند ہوس پرست اس کے ہمنوا ہوگئے۔ ان میں بنو تمیم کا رئیس مالک بنن بیبرہ بھی تھا جو اسلام چھوڑ کر اس کا ہمنوا بن گیا۔سجاح کی قوت اتنی بڑھی کہ اس نے یمامہ میں مسلیمہ کےعلاقےجہاں مسلییمہ نے نبوت کی دکان سجا رکھی تھی پر قبضہ کرنے کی ٹھانی اور نکل پڑی مسلیمہ بھی اس کا جواب دینے کے لئے آگے بڑھا مگر وہیں احضرت ابوبکرصدیق کا بھیجا لشکر آنے کی خبر ملی تو وہ رک گیا اور وہ سجاح سے مذاکرات کے لئے تیار ہو گیا مسیلمہ کذاب جو 100 سال کا تھا اس جھوٹے نبی نے جھوٹی مدعیہ نبوت کی مقبولیت سے خائف ہوکر مبارکباد اور تحفے بھیجے اور ملاقات کرکے اس سے شادی بھی کرلی۔ مہر میں سجاح کے پیروکاروں سے فجر و عشاء کی نماز ساقط کردی
گئی۔ اتنے میں حضرت خالد کا لشکر آپہنچا اور ان پر غالب آیا۔ ایک روایت کے مطابق سجاح اور اس کے پیروکاروں نے اسلام قبول کرلیا تھا۔
طلیحہ بن خویلد
طلیحہ بن خویلد نے بھی نبوت کا دعویٰ کر دیا یہ قبیلہ بنی اسد سے تھا۔او ر ” شنیمراد ” کو اپنا مستقر بنا لیا ہے، اس نے اپنے بھتیجے حباّل بن خویلد کو اپنی طاقت سے مطلع کرکے سمجھوتہ کرنے مدینہ روانہ کیا ہے ، آنحضرت ﷺ نے ان فتنوں سے نپٹنے کے لئے بجائے فوج کے قاصد روانہ فرمائے ، اس کی سرکوبی کا فریضہ بھی دورِ صدیقی میں حضرت خالد بن ولید کے ذریعے انجام پایا۔ قبیلہ فزار کے لوگ اس کے پیروکار تھے۔ حضرت صدیق اکبر ؓ نے حضرت خالد بن ولید ؓ کی کمان میں اس کی سرکوبی کےلیےاسلامی لشکر بھیجا۔ حضرت خالد بن ولید ؓ بنی طے میں پہنچے اور کوہِ سلمی اور کوہِ جاوا کے درمیان یہ لشکر ٹھہر گیا۔ آس پاس کے مسلمان بھی شریک لشکر ہوگئے۔ سب نے مل کر طلیحہ اور اس کے مکار حواری علینیہ بن حصین فزاری اور دیگر فزاریوں سے جنگ کی۔ فزاریوں کو شکست کا منہہ دیکھنا پڑا اور وہ اپنے سردار علینیہ سمیت اپنےجھوٹے نبی طلیحہ کو بے یار و مددگار چھوڑ کر بھاگ کھڑے ہوئے۔
انجام
طلیحہ نے پہلے تو فرار کی راہ اختیار کی لیکن بعد میں امان لے کر حضرت خالد بن ولید کے پاس حاضر ہوگیا اور مسلمان ہوگیا۔ حتیٰ کہ جہادوں میں حصہ لیا۔ ایران کےمحاذوں پر حضرت سعد بن وقاص ؓ کی قیادت میں جہاد کیا اور دورِ فاروقی میں حضرت ساریہ کے ساتھ جنگ نہاوند میں شرکت کی اور شہادت پاکر داخل جنت ہوا اورانجام بخیر ہوا۔
Advertisements

اپنی رائے دیجئے

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

آپ اپنے WordPress.com اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ /  تبدیل کریں )

Google+ photo

آپ اپنے Google+ اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ /  تبدیل کریں )

Twitter picture

آپ اپنے Twitter اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ /  تبدیل کریں )

Facebook photo

آپ اپنے Facebook اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ /  تبدیل کریں )

w

Connecting to %s

%d bloggers like this: